تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

افتتاح رسمی دفتر منطقه ایی بنیاد جهانی انرژی و دفتر منطقه ایی سازمان شهرهای پایدار و هوشمند ملل متحد در ایران

  • کد خبر : 133
  • 29 اردیبهشت 1401 - 12:34
افتتاح رسمی دفتر منطقه ایی بنیاد جهانی انرژی و دفتر منطقه ایی سازمان شهرهای پایدار و هوشمند ملل متحد در ایران
دفتر منطقه ایی بنیاد جهانی انرژی و دفتر منطقه ایی سازمان شهرهای پایدار و هوشمند ملل متحد در ایران به صورت رسمی افتتاح شد.

پس از برگزاری موفقیت آمیز مراسم جایزه انرژی گلوب ایران در کیش ( به تاریخ ۲۵ اردیبهشت) دفاتر منطقه ایی بنیاد جهانی انرژی و سازمان شهرهای پایدار و هوشمند ملل متحد در ایران و در شهر یزد در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور رییس بنیاد جهانی انرژی(آقای ولفگانگ نیومن)، سفیر آب و هوای اتحادیه اروپا(آقای دکتر الکساندر فرش) و عضو هیات رئیسه سازمان شهرهای پایدار و هوشمند ملل متحد ( آقای دکتر کریستیان میون) بطور رسمی افتتاح شد.

در این مراسم که با نشست و سخنرانی شخصیت های ملی و استانی همراه بود با ذکر اهداف و برنامه های این دفتر در ایران، گزارشی از توافق نامه های امضا شده با دفتر ایران بنیاد جهانی انرژی با سازمان ها و شرکت های ایرانی برای اجرای برخی از پروژه ها در زمینه انتقال تکنولوژی در حوزه آب و انرژی ، شهرهای پایدار و همچنین ساختمان های پیش ساخته توسط دبیرکل آقای دکتر هادی هزارخانی ارائه شد.

امید است تا با شروع به کار رسمی این دفتر در ایران شاهد بهبود در تصمیمات و سرمایه گذاری های در حوزه پروژه های پایدار در ایران باشیم.

لینک کوتاه : http://zimay.ir/?p=133